W przypadku utraty karty (zgubienia lub kradzieży), a także wejścia w posiadanie kodu PIN przez osoby niepowołane, należy niezwłocznie zgłosić ten fakt
telefonicznie pod ogólnopolskim numerem 828 828 828
telefonicznie pod całodobowym numerem 86 215 50 50 lub numerami infolinii 801 321 456 oraz 22 539 50 50
Dokonując telefonicznego zastrzeżenia karty należy podać dane pozwalające na identyfikację karty, która ma być zastrzeżona oraz niezwłocznie potwierdzić zastrzeżenie w Oddziale Banku w formie pisemnej.
Bezpieczeństwo
Używając kart płatniczych, możesz czuć się bezpiecznie i nie martwić o utratę gotówki. A kiedy utracisz kartę - zgubisz ją lub karta zostanie skradziona - fakt ten należy niezwłocznie zgłosić w celu jej zastrzeżenia. Od tego momentu Bank ponosi odpowiedzialność finansową za transakcje dokonane przy jej użyciu z wyjątkiem transakcji dokonanych przez Posiadacza karty lub gdy doszło do nich z jego winy umyślnej.
W przypadku utraty dokumentów również istnieje możliwość ich zastrzeżenia. Szczegóły znajdziesz na www.dokumentyzastrzezone.pl