• Karty

    Zapraszamy do skorzystania z bogatej oferty kart płatniczych

    W związku z wejściem w życie dyrektywy w sprawie usług płatniczych (PSD2) zobowiązującej do stosowania silnego uwierzytelniania (SCA) we wszystkich płatnościach internetowych dokonanych kartą, od stycznia 2021r. zmianie ulegnie sposób autoryzacji tych transakcji.

    Aby dokonać tych płatności wymagane będzie: podanie kodu PIN ustawionego dla 3D Secure w KartoSFERZE, a następnie kodu przesłanego w wiadomości SMS na nr tel. podany w Banku.

    Szczegółowa instrukcja jak tego dokonać znajduje się w zakładce KartoSFERA zarządzanie kartami.

    Bank oferuje następujące typy kart: debetowe i kredytowe:

    • karty  MasterCard
    • karty Visa

    Karta wydawana przez Bank jest międzynarodową kartą płatniczą, którą można się posługiwać w Polsce oraz za granicą.

    KartoSFERA to portal, na którym Klienci naszego Banku i całego Zrzeszenia BPS mogą zarządzać swoimi kartami płatniczymi.

    W związku z wejściem w życie dyrektywy w sprawie usług płatniczych (PSD2) zobowiązującej do stosowania silnego uwierzytelniania (SCA) we wszystkich płatnościach internetowych dokonanych kartą, od stycznia 2021r. zmianie ulegnie sposób autoryzacji tych transakcji.

    Aby dokonać tych płatności wymagane będzie: podanie kodu PIN ustawionego dla 3D Secure w KartoSFERZE, a następnie kodu przesłanego w wiadomości SMS na nr tel. podany w Banku.

    Po zalogowaniu do KartoSFERY ustaw kod PIN dla transakcji internetowych w zakładce 3D Secure, aby móc wykonywać transakcji kartą w Internecie. 

    Instrukcja jak tego dokonać znajduje się w Przewodniku użytkownika

    W celu poprawnego zarejestrowania się w portalu kartowym, który jest dostępny od dnia 01.02.2015 roku należy wykonać następujące czynności:

    • Wejść na stronę portalu kartowego www.kartosfera.pl,
    • Podać numer PESEL,
    • Wpisać otrzymane na numer telefonu komórkowego hasło do pierwszego zalogowania się w portalu kartowym.

    Za pośrednictwem portalu możecie Państwo dokonać następujących czynności:

    • aktywować zabezpieczenie 3D Secure,
    • Włączyć/Wyłączyć płatności zbliżeniowe
    • Zmieniać limity na karcie
    • Zmieniać kod PIN,
    • Zastrzegać kartę.

    Można tu m.in.:

    • aktywować kartę;
    • zastrzec kartę;
    • zmienić PIN do karty;
    • aktywować usługę 3D Secure
    • zmieniać limity transakcji gotówkowych, bezgotówkowych i internetowych karty;
    • zarządzać płatnościami zbliżeniowymi.

    Zapraszamy do skorzystania z bogatej oferty kart płatniczych

    Bank oferuje następujące typy kart:

    • karta zbliżeniowa MasterCard Business PayPass;
    • karta zbliżeniowa Visa Business PayWave;
    • karta debetowa VISA Euro;

    Karta wydawana przez Bank jest międzynarodową kartą płatniczą, którą można się posługiwać w Polsce oraz za granicą.

    Bank Spółdzielczy w Krasnymstawie - Centrala

    ul. Mostowa 25, 22-300 Krasnystaw
    e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    Inspektor Ochrony Danych

    Karol Franus

    Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    Sekretariat

    tel. /82/ 576-17-18, fax. /82/ 576-31-67

    Rachunki osób fizycznych, oszczędności, rachunki rolnicze

    tel. /82/ 576-09-35 , /82/ 576-09-54

    Rachunki podmiotów gospodarczych, rozliczenia

    tel. /82/ 576-09-32, /82/ 576-09-33, /82/ 576-09-52

    Kredyty na działalność

    tel. /82/ 576-09-46, /82/ 576-09-50, /82/ 576-09-57, /82/ 576-09-59

    Kredyty pomostowe

    tel. /82/ 576-09-57, /82/ 576-09-59

    Kredyty konsumpcyjne, rolnicze, mieszkaniowe

    tel. /82/ 576-09-58, /82/ 576-37-35 wew 71, 61

    Rozliczenia walutowe

    tel./82/ 576-09-41, /82/ 576-09-43

    Windykacja

    tel./82/ 576-09-26, /82/ 576-17-18 wew76

    Wydział Produktów Bankowych i Marketingu

    tel./82/ 576-09-27

    UWAGA NA FAŁSZYWE TELEFONY

    Szanowni Klienci.

    Ponownie informujemy i przestrzegamy przed telefonami od osób powołujących się na pracowników "Centrali Banków Spółdzielczych w Łomży Biuro Bezpieczeństwa" lub podobne instytucje. Scenariusz rozmowy polega na informowaniu klienta banku o zagrożeniu przejęcia rachunku przez osobę trzecią, prośba o wgranie programu antywirusowego, etc. Są to ewidentne próby wyłudzenia Państwa danych osobowych, danych do rachunku bankowego lub karty bankomatowej mające na celu dokonanie kradzieży Państwa środków. Prosimy pod żadnym pozorem o niepodawanie jakichkolwiek danych, nie otwierania przesłanych pocztą elektroniczną linków. O wszystkich tego typu  zdarzeniach prosimy  informować pracowników naszego Banku.

    Zarząd Banku Spółdzielczego w Krasnymstawie.