• BLIK

BLIK

BLIK, choć jest bezpiecznym środkiem płatności, bardzo często zachęca oszustów do korzystania z niego w celu wyłudzania pieniędzy.

Zapoznaj się z metodami oszustwa na BLIK i zasadami jakie stosować, aby nie dać się okraść.          BLIK-stop-oszustom.pdf 

 



Informujemy, że od dnia 01.10.2021 nasz Bank udostępnia usługę BLIK.
Za pomocą BLIKa będzie można dokonać płatności: za zakupy w Internecie, w sklepie stacjonarnym oraz wypłacić gotówkę z bankomatów (które posiadają taką funkcjonalność).

Usługa BLIK jest dostępna wyłącznie w naszej aplikacji mobilnej BS Krasnystaw EBO Mobile PRO.

Aby usługa BLIK działała poprawnie prosimy o zaktualizowanie aplikacji BS Krasnystaw EBO Mobile PRO do najnowszej wersji (w Sklep Play lub AppStore).

W załączniku szczegółowa                  Instrukcja aktywacji

Szczegółowe informacje o usłudze BLIK.

            Instrukcja Ebo Mobile Pro

 Aktualnie limit kwotowy dla Szybkiej Płatności BLIK wynosi 100 zł.

UWAGA NA FAŁSZYWE TELEFONY

Szanowni Klienci.

Ponownie informujemy i przestrzegamy przed telefonami od osób powołujących się na pracowników "Centrali Banków Spółdzielczych w Łomży Biuro Bezpieczeństwa" lub podobne instytucje. Scenariusz rozmowy polega na informowaniu klienta banku o zagrożeniu przejęcia rachunku przez osobę trzecią, prośba o wgranie programu antywirusowego, etc. Są to ewidentne próby wyłudzenia Państwa danych osobowych, danych do rachunku bankowego lub karty bankomatowej mające na celu dokonanie kradzieży Państwa środków. Prosimy pod żadnym pozorem o niepodawanie jakichkolwiek danych, nie otwierania przesłanych pocztą elektroniczną linków. O wszystkich tego typu  zdarzeniach prosimy  informować pracowników naszego Banku.

Zarząd Banku Spółdzielczego w Krasnymstawie.