Ułatwienia dostępu

Przejdź do głównej treści

Deklaracja dostępności

Bank Spółdzielczy w Krasnymstawie zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z 26 kwietnia 2024 r. o zapewnieniu spełnienia wymagań dostępności niektórych produktów i usług przez podmioty gospodarcze.

Deklaracja dostępności dotyczy strony bskrasnystaw.pl.

Data publikacji strony internetowej:  Data ostatniej istotnej aktualizacji:

Stan dostępności cyfrowej

Ta strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą z dnia 26 kwietnia 2024r. o zapewnieniu spełnienia wymagań dostępności niektórych produktów i usług przez podmioty gospodarcze z powodu niezgodności i wyłączeń wymienionych poniżej.

Niedostępne treści

Niezgodność z ustawą

  • Pliki do pobrania ze strony - nie są przystosowane do wymogów dostępności;
  • Filmy nie mają audiodeskrypcji;
  • Kalendarz na stronie kursów walut nie jest dostępny za pomocą klawiatury - datę można zmienić wpisując ją w pole daty za pomocą klawiatury;

Treści nieobjęte przepisami

  • Dokumenty opublikowane przed 28 czerwca 2025 r. nie są dostępne cyfrowo. Jeśli potrzebujesz, któregoś z nich w formie dostępnej, skontaktuj się z nami i wskaż, o który dokument chodzi.
  • Aktualności opublikowane przed 28 czerwca 2025 r. nie są dostępne cyfrowo.
  • Wszelkie treści na stronie niedotyczące Klienta indywidualnego.

Przygotowanie deklaracji dostępności i jej aktualizacja

  • Data sporządzenia deklaracji:
  • Data ostatniego przeglądu deklaracji:

Deklarację sporządziliśmy na podstawie audytu szablonu strony www Banku BPS oraz Zrzeszenia BPS przeprowadzonego przez RAE Sp. z o.o. Wyniki badania przedstawia Raport z audytu, otwiera się w nowym oknie.

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić do Wydziału Produktów Bankowych i Marketingu — e-mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. , telefonicznie 82 576 09 20 lub na adres do doręczeń elektronicznych AE:PL-57226-25093-UGCBB-28

Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej tej strony internetowej lub jej elementów.

Zgłaszając takie żądanie podaj:

  • swoje imię i nazwisko,
  • swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail),
  • dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny cyfrowo element lub treść,
  • opis na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.

Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania.

Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.

Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści, wskazanej w Twoim żądaniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.

Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością

Jeżeli w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej, odmówimy zapewnienia żądanej przez Ciebie dostępności cyfrowej, a Ty nie zgadzasz się z tą odmową, masz prawo złożyć skargę.

Skargę masz prawo złożyć także, jeśli nie zgadzasz się na skorzystanie z alternatywnego sposobu dostępu, który zaproponowaliśmy Ci w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej.

Ewentualną skargę złóż listownie lub e-mail do Prezesa Zarządu Banku:

  • Adres: ul. Mostowa 25, 22-300 Krasnystaw.
  • e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..

Możesz także poinformować o tej sytuacji Rzecznika Finansowego i poprosić o interwencję w Twojej sprawie.

Aplikacje mobilne

Bank Spółdzielczy udostępnia następującą aplikację mobilną

BS Krasnystaw EBO Mobile PRO

Dostępność architektoniczna

Centrala i Oddział Banku Spółdzielczego w Krasnymstawie — ul. Mostowa 25

  • Drzwi wejściowe do budynku są przystosowane do przejazdu wózka inwalidzkiego. Są one sterowane automatycznie. Drzwi są dwuskrzydłowe i prowadzą bezpośrednio do sali obsługi klientów.
  • Do budynku można dostać się bez pokonywania schodów.
  • W budynku znajduje się toaleta przystosowana na potrzeby osób poruszających się na wózku.
  • Obsługa klienta prowadzona jest w sali obsługi na poziomie drzwi wejściowych i nie wymaga pokonywania schodów.
  • Tylne wejście do budynku, przy którym znajduje się dodatkowy parking nie jest przystosowane dla osób poruszających się na wózku i wymaga pokonania schodów.
  • W budynku nie ma informacji głosowych oraz pętli indukcyjnych.
  • W budynku brak jest oznaczeń w alfabecie Braille’a oraz oznaczeń kontrastowych lub w druku powiększonym dla osób słabowidzących.
  • W pobliżu budynku znajduje się kilka miejsc parkingowych dla osób z niepełnosprawnościami.
  • Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.
  • Brak jest tłumacza języka migowego.

Dostępność komunikacyjno-informacyjna

Bank przygotował dokumenty w sposób dostępny dla osób z problemami wzrokowymi. Jeżeli forma dokumentów nie spełnia wymagań, na wniosek osoby z taką potrzebą, przygotujemy dokumenty w sposób wskazany we wniosku.