Deklaracja dostępności
Bank Spółdzielczy w Krasnymstawie zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z 26 kwietnia 2024 r. o zapewnieniu spełnienia wymagań dostępności niektórych produktów i usług przez podmioty gospodarcze.
Deklaracja dostępności dotyczy strony bskrasnystaw.pl.
Data publikacji strony internetowej: Data ostatniej istotnej aktualizacji:
Stan dostępności cyfrowej
Ta strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą z dnia 26 kwietnia 2024r. o zapewnieniu spełnienia wymagań dostępności niektórych produktów i usług przez podmioty gospodarcze z powodu niezgodności i wyłączeń wymienionych poniżej.
Niedostępne treści
Niezgodność z ustawą
- Pliki do pobrania ze strony - nie są przystosowane do wymogów dostępności;
 - Filmy nie mają audiodeskrypcji;
 - Kalendarz na stronie kursów walut nie jest dostępny za pomocą klawiatury - datę można zmienić wpisując ją w pole daty za pomocą klawiatury;
 
Treści nieobjęte przepisami
- Dokumenty opublikowane przed 28 czerwca 2025 r. nie są dostępne cyfrowo. Jeśli potrzebujesz, któregoś z nich w formie dostępnej, skontaktuj się z nami i wskaż, o który dokument chodzi.
 - Aktualności opublikowane przed 28 czerwca 2025 r. nie są dostępne cyfrowo.
 - Wszelkie treści na stronie niedotyczące Klienta indywidualnego.
 
Przygotowanie deklaracji dostępności i jej aktualizacja
- Data sporządzenia deklaracji:
 - Data ostatniego przeglądu deklaracji:
 
Deklarację sporządziliśmy na podstawie audytu szablonu strony www Banku BPS oraz Zrzeszenia BPS przeprowadzonego przez RAE Sp. z o.o. Wyniki badania przedstawia Raport z audytu, otwiera się w nowym oknie.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić do Wydziału Produktów Bankowych i Marketingu — e-mail 
Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej tej strony internetowej lub jej elementów.
Zgłaszając takie żądanie podaj:
- swoje imię i nazwisko,
 - swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail),
 - dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny cyfrowo element lub treść,
 - opis na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.
 
Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania.
Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.
Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści, wskazanej w Twoim żądaniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.
Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością
Jeżeli w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej, odmówimy zapewnienia żądanej przez Ciebie dostępności cyfrowej, a Ty nie zgadzasz się z tą odmową, masz prawo złożyć skargę.
Skargę masz prawo złożyć także, jeśli nie zgadzasz się na skorzystanie z alternatywnego sposobu dostępu, który zaproponowaliśmy Ci w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej.
Ewentualną skargę złóż listownie lub e-mail do Prezesa Zarządu Banku:
- Adres: ul. Mostowa 25, 22-300 Krasnystaw.
 - e-mail: 
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. . 
Możesz także poinformować o tej sytuacji Rzecznika Finansowego i poprosić o interwencję w Twojej sprawie.
Aplikacje mobilne
Bank Spółdzielczy udostępnia następującą aplikację mobilną
BS Krasnystaw EBO Mobile PRO
Dostępność architektoniczna
Centrala i Oddział Banku Spółdzielczego w Krasnymstawie — ul. Mostowa 25
- Drzwi wejściowe do budynku są przystosowane do przejazdu wózka inwalidzkiego. Są one sterowane automatycznie. Drzwi są dwuskrzydłowe i prowadzą bezpośrednio do sali obsługi klientów.
 - Do budynku można dostać się bez pokonywania schodów.
 - W budynku znajduje się toaleta przystosowana na potrzeby osób poruszających się na wózku.
 - Obsługa klienta prowadzona jest w sali obsługi na poziomie drzwi wejściowych i nie wymaga pokonywania schodów.
 - Tylne wejście do budynku, przy którym znajduje się dodatkowy parking nie jest przystosowane dla osób poruszających się na wózku i wymaga pokonania schodów.
 - W budynku nie ma informacji głosowych oraz pętli indukcyjnych.
 - W budynku brak jest oznaczeń w alfabecie Braille’a oraz oznaczeń kontrastowych lub w druku powiększonym dla osób słabowidzących.
 - W pobliżu budynku znajduje się kilka miejsc parkingowych dla osób z niepełnosprawnościami.
 - Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.
 - Brak jest tłumacza języka migowego.
 
Dostępność komunikacyjno-informacyjna
Bank przygotował dokumenty w sposób dostępny dla osób z problemami wzrokowymi. Jeżeli forma dokumentów nie spełnia wymagań, na wniosek osoby z taką potrzebą, przygotujemy dokumenty w sposób wskazany we wniosku.